PRÍPAD 89
Pravidlo 50.1(a), Oblečenie a výstroj pretekára
S výnimkou windsurfera a kiteboardu nesmie mať pretekár oblečenú ani inak na sebe pripevnenú nádobu na nápoje.
Otázka
Dovoľuje pravidlo 50.1(a) pretekárovi počas pretekania, aby si navliekol alebo inak na seba pripevnil nádobu na nápoje?
Odpoveď
Nie. S výnimkou windsurfera a kiteboardu nie je takáto prax potrebná a preto je nutné sa domnievať, že jej primárnym účelom je zvýšiť váhu pretekára. (Všimnite si, že pravidlá B4 a F4 menia pravidlo 50.1(a) pre preteky windsurfingu a kiteboardu).
World Sailing 1997